Famílies,

Des de calàbria 66, ens han fet arribar informació del Casal d’Hivern que realitzaran per les Festes de Nadal. Tot seguit teniu tota la informació.

cartell-hivernsi

Comissió Comunicació

AMPA Diputació

—————————————————————–

EL CASAL D’HIVERN DE CALÀBRIA66 és la teva opció!
Aquestes vacances de nadal, EL CORDILL i la UEC organitzen el CASAL al Barri!
Quina sorpresa! Que bé! Però… no m’acaba de quedar clar, QUI HI HA DARRERE D’AQUESTA MOGUDA?
– EL CORDILL (la coordinadora d’entitats dedicades a l’educació en el lleure voluntari del barri de Sant Antoni), format per l’AEiG Pau Claris, l’AEiG Sant Antoni, l’AEiG Sant Ferran, l’Esplai La Nivaira i l’Esplai Totikap

-UEC: Unió Excursionista de Catalunya

– Amb la col·laboració de Calàbria66

I QUAN dius que ES FARÀ AQUEST CASAL?
– Del 23, 27,28,29,30 de desembre del 2016 i 2,3,4 i 5 de Gener del 2017

Ara que ho penso… m’agrada! Però… EL MEU FILL/A TÉ L’EDAT PER PARTICIPAR-HI?

– Els infants als quals va destinat aquest casal, són aquells nascuts entre 2013 i 2005.

Ei para, para! Ja veig que el meu fill pot formar-hi part! Però… QUAN HI ANIRÀ? QUIN ÉS L’HORARI?
– L’horari habitual del casal serà de 9h a 17h. Amb possibilitat d’acollida cada dia, de 7.30h a 9h.
– Es realitzarà una o dues sortides.

Uau!!! Fins aquí és genial! Estic al·lucinat!!! ON HO DEUEN FER AIXÒ?
– Als espais de l’edifici de Calàbria66.

Tot i que sé que serà genial, m’agradaria saber QUIN TIPUS D’ACTIVITATS FARÀ EL MEU FILL/A:
– Volem que sigui un casal especial, excel·lent! I quina millor manera de fer-ho que compartint els millors trets característics de cada esplai i cau del barri.
– Activitats lúdiques
– Tallers varis
– Activitats que fomentin l’esperit crític dels infants
– Activitats de muntanya i de contacte amb la natura
– Activitats de creixement personal

Ja ho tinc clar! Tot això és el que vull per al meu fill/a!!! Claríssim! Així que… VAIG A INSCRIURE’L:

– Les inscripcions són el 15 i 16 de novembre de 17 a 20h a l’espai Calàbria, 66.

– Hi haurà places limitades, a 20-25 nens/es per grup. Les inscripcions seràn segons l’ordre d’inscripció.

Quina meravella, ja gairebé ho he aconseguit!!! Només em cal abonar la QUOTA i llestos!
– El preu és de 165€ (amb el dinar de cada dia inclòs)

Ja està! He aconseguit que el meu fill/a gaudeixi d’un dels millors casals d’hivern mai vistos!!! Però… jo em quedaria més tranquil si tingués MÉS INFORMACIÓ DE LES ACTIVITATS QUE FARÀ:
– Prèvi a l’inici del casal es realitzarà una reunió de pares, mares o tutors legals, per tal d’explicar tot el que es farà al llarg del casal, es resoldran dubtes i es donarà la documentació necessària per tal de procedir amb el casal.
Us animem a tots i totes a participar-hi!

Moltes gràcies pel vostre temps!

Per qualsevol qüestió, no dubteu en escriure’ns un correu a casalcalabria@gmail.com

Amb molta il·lusió,

El Cordill de Sant Antoni i UEC

 

Secretaria

Casals Calàbria66
C/ Calàbria 66, Barcelona

Facebook: casals.calabria66
Correu: casalcalabria@gmail.co m

Anuncis

Deixa un comentari

